Powered By Blogger

duminică, 10 mai 2015

Sparge gheata !!!


Azi ne-am distrat de minune ! Ne-am pregatit inca de ieri pentru aceasta activitate. E minunat cum din lucruri putine, simple, marunte, iti poti distra copilul atat de mult. Sa va povestesc: 

Pentru aceasta activitate am avut nevoie de:
- Castron de plastic
- Apa
- Jucarii mici (de preferat din cauciuc sau silicon...veti vedea de ce ) :)) 
- Ciocan

Pozele vorbesc singure: 


Puneti jucariile in castron,


Adaugati apa peste ele, 


Puneti castronul in congelator 


Noi l-am lasat pana a doua zi, pentru ca intre timp am facut alte activitati (pe care urmeaza sa vi le prezint aici, pe blog ). 

In ziua urmatoare, am scos castronul de la congelator, am luat un ciocan si am iesit afara ! 

Iata ! 


Dati-i copilului voie sa se deafasoare:)
L-am lasat sa loveasca gheata cu ciocanul, sa o sparga, atat cat a reusit el, cu grija sa nu se loveasca ! A insistat, a obosit, a luat-o de la capat, m-a rugat sa il ajut, a continuat el si tot asa pana a spart gheata si a redescoperit jucariile ! O incantare. 
De ce va spuneam ca e de preferat sa puneti jucarii de cauciuc sau silicon?! Ei bine, mica vulpe de plastic pe care am adaugat-o noi in apa, s-a spart, bineinteles :) Dar am avut un motiv in plus sa ne amuzam, pana la urma :)








    Vlad a fost incantat, in primul rand, pentru ca a folosit ciocanul "de la tati", apoi pentru ca a facut ceea ce in alte conditii nu ar avea voie, sa loveasca, sa sparga, sa se desfasoare, fara sa ii spuna nimeni "se strica, ai grija!". 
Astfel de activitati sunt benefice, asa cum cred ca e benefica bataia cu perne, care ii ajuta sa se descarce de orice emotie puternica, frustrare sau suparare . Lucrurile acestea mici, care poate par banale, genul acesta de activitati, firescul si mai putin "trebuie sa....", ii ajuta pe micutii nostri sa se formeze. Sunt, pana la urma, oameni mici, care cresc cu viteza luminii, carora le suntem model si asta ar trebui sa fie lucrul la care sa ne gandim mai des atunci cand actionam ! 

Iar de azi inainte, ii voi spune mai des lui Vlad, "sparge gheata!" :)

Ma bucur sa va cunosc, mamici!
Eu sunt Andreea, mamica lui Vlad. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu