Powered By Blogger

sâmbătă, 25 aprilie 2015

Cine sunt eu ?

Sunt mama unui baietel de 3 ani. 
Un baiat activ, fericit, istet, curios si dornic mereu de activitati outdoor sau indoor.
De fapt, asta imi place cel mai mult: sa facem activitati impreuna ! Si am remarcat, ca ori de cate ori postam o poza pe Facebook cu activitatea noastra, eram intrebata de multe mamici, cum am realizat, de unde am avut ideea, care este gradul de dificultate...

Ei bine, asta m-a determinat sa imi fac un blog al meu. Orice idee noua pe care o avem, fie ca e a noastra, inspirata de https://www.pinterest.com/sau alte site-uri, daca merita toata atentia, o veti gasi aici, pe blog, explicata pas cu pas, sa poate fi pusa-n aplicare de orice mamica cu al sau copil.

Si cum primavara ma trimite mereu la noi outfituri, mai colorate, am decis ca prima activitate pe care o postez sa fie cea in care, eu si Vlad, personalizam o noua traista, numai buna de purtat sezonul aceasta.
In urmatorul post, va voi explica pas cu pas cum s-a desfasurat activitatea noastra !

Ma bucur sa va cunosc, mamici !
Eu sunt Andreea, mama lui Vlad!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu