Powered By Blogger

luni, 27 aprilie 2015

Culori si simturi

     Inca de aseara, ii povesteam lui Vlad ca urmeaza ca astazi sa facem o activitate frumoasa, pe care am mai facut-o cand avea el 2 ani, dar care merita repetata.  Cu ocazia asta, aseara l-am convins sa ii tai unghiutele, pentru ca da, e nevoie de unghiute scurte pentru aceasta activitate :) Veti vedea de ce .

Pentru aceasta activitate am avut nevoie de :

-  folie alimentara, transparenta
-  banda adeziva de tip Scotch
-  foarfeca
-  vopsea - eu am achizitionat-o din magazinul Noriel, in urma cu 6 luni, asa ca acum nu stiu daca mai
                 este disponibila, dar puteti verifica stocul pe site-ul lor, www.noriel.ro/



Prima data lipiti pe o suprafata curata, folie alimentara . Noi ne-am "intins" pe o suprafata de  30 x 35 cm. Lipiti de masa toate laturile cu banda adeziva si inainte de a lipi ultima latura, intindeti bine folia, ca sa aveti cat mai putine cute.



Urmatorul pas este sa turnati vopsea pe folie. Apoi, acoperiti cu o alta bucata de folie, de aceeasi dimensiune (sau un pic mai mare) si deasemenea, lipiti-o foarte bine pe laturi. 




Urmeaza distractia ! Enjoy ! 






Lui Vlad i-a placut mult senzatia pe care a avut-o cand atingea folia si muta vopseaua dintr-un loc in altul, le amesteca si obtinea noi culori. E un mod bun de a-i invata pe cei mici cum se imbina culorile. Sunt sigura ca aceasta activitate este foarte potrivita de la varste fragede si pana mai tarziu cand, chiar daca stiu cum se obtin culorile, tot au satisfactia aceea de a face o activitate extrasenzoriala.

Distractie placuta ! :) 

Ma bucur sa va cunosc, mamici ! 
Eu sunt Andreea, mama lui Vlad !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu