Powered By Blogger

vineri, 29 mai 2015

Sa coacem creatia !



Da, da, ati citit bine ! Am creat o treaba draguta si colorata si am copt-o in cuptorul cu microunde.
Dar sa incepem cu inceputul ! 

Pentru aceasta activitate am avut nevoie de: 
- 2 linguri de  faina care creste singura (aceasta are deja praf de copt in compozitie )
- o lingura de sare
- 2-3 linguri de apa
- colorant alimentar ( cat vreti, cat aveti, ce culori va plac...)





Ce-a facut Vlad ? 
Noi am avut 3 culori de colorant alimentar, asa ca el a impartit faina in 3 recipiente, peste care a adaugat sare, putina apa, cu ajutorul unei seringi si apoi a amestecat, pana a obtinut o pasta de consistenta unui iaurt. 
Dupa aceea, in fiecare recipient in parte, a adaugat colorant alimentar.














Dupa toate aceste amestecuri colorate, a urmat creatia in sine. Vlad a intins "vopseaua", pasta, pe un carton. A desenat o "masina" si o "bicicleta", dupa cum bine puteti observa si in pozele de mai jos :))) 






Dupa ce talentul a fost transpus pe un carton alb, l-am lasat in cuptorul cu microunde pentru 30 de secunde, timp in care Vlad si-a frecat mainile de nerabdare si curiozitate :))


Iata rezultatul: o pictura ca o prajitura <3
E calda, numai buna de pipait si studiat de copilul curios. S-a intarit foarte repede, asa ca deja o puteti inrama ! 
Distractie placuta ! 









Ma bucur sa va cunosc, mamici !
Eu sunt Andreea, mamica lui Vlad ! 


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu