Powered By Blogger

marți, 28 aprilie 2015

Recomandare de carti pentru copii - Partea I

       Inca de cand am aflat ca sunt insarcinata, am inceput sa cumpar carti pentru copii. Prima carte pe care am luat-o a fost " Ghici cat de mult te iubesc", editura Cartea Copiilor.  Am platit pentru ea 25 de lei si cred si acum ca este cea mai buna achizitie pe care o puteam face. In timpul sarcinii am citit-o aproape in fiecare seara, iar dupa ce s-a nascut Vlad, am continuat sa i-o citesc. Ajunsesem intr-un moment in care daca  plangea, era suficient sa incep sa ii spun povestea si se linistea imediat.
Este vorba despre 2 iepurasi adorabili, Castanuta cel mic si Castanuta cel mare, parinte si pui, care-si declara dragostea prin intermediul unui joc grozav, jucat inainte de culcare.
O recomand tuturor mamicilor ! Sigur copiilor le va placea.
O puteti cumpara de aici si tot pe site veti gasi si un scurt rezumat al ei.


O alta carte pe care o recomand este "Nasturel". Este tiparita la aceeasi editura ca si "Ghici cat de mult te iubesc", iar personajul principal al cartii este un ursulet pe nume Nasturel, care sta expus intr-un magazin de jucarii de foarte mult timp si asteapta ca cineva sa il cumpere si sa aiba grija de el. Inainte ca acest lucru sa se intample, Nasturel are parte de o aventura in magazinul in care se afla, exact cu o noapte inainte de a-l parasi. 
Puteti citi mai multe de pe site-ul de pe care, dealtfel, o si puteti achizitiona www.carteacopiilor.ro


Urmatoarea carte la care Vlad tine foarte mult si care-l amuza este "Ce-am gasit eu, dragonul, in padure", editura Rao. Noi am cumparat-o din magazinul Diverta, dar o gasiti si online pe diferite site-uri. Unul dintre ele este librarie.carturesti.ro

Cartea este amuzanta si prezinta intalnirea dintre un dragon si un baietel. Acestia se intalnesc intr-o padure, iar dragonul este foarte mirat de cat de ciudat arata baietelul, acesta fiind o aratare nemaivazuta pana atunci. 
Cu putin noroc, cei doi devin prieteni foarte buni si se integreaza perfect unul in viata celuilalt.


Dar lista de recomandari nu se incheie aici: Vlad are o multime de carti, dupa cum se poate vedea si in poza, iar urmatoarea pe care v-o recomand este "Frederick", editura Humanitas.
De pe site-ul  www.elefant.ro, o puteti cumpara, la pretul de 35 de lei.



      Cartea a primit review-uri foarte bune din partea New York Times si a Bibliotecii Congresului S.U.A. si este si castigatoare a prestigioasei Caldecott Honor.
Soricelul Frederick este un visator, dar povestea dovedeste ca asta nu e deloc un lucru rau :)



Alte carti grozave care ar trebui ascultate sau citite de copiii dumneavoastra, vin tot de la Editura Cartea Copiilor, ale carei titluri eu le indragesc si la fel si Vlad.
Acestea sunt "Petunia", "Nu ti-e somn, ursuletule?" sau "Casuta" . 
Fiecare in parte este o poveste grozava din care cei mici au foarte multe de invatat.
Placerea de a lectura sau a-ti invinge teama de intuneric sau schimbarile din viata noastra, toate acestea sunt subiecte din povestile minunate amintite mai sus.
Pe toate le gasiti aici .




Va promit ca in urmatoarea postare va voi prezenta alte carti minunate, indragite de Vlad .



Ma bucur sa va cunosc, mamici ! 
Eu sunt Andreea, mama lui Vlad.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu