Powered By Blogger

sâmbătă, 25 aprilie 2015

Traista decorata de noi

     Asa cum v-am spus si in primul post, urmeaza sa va prezint pas cu pas una dintre activitatile pe care le-am facut cu Vlad. A fost relaxant, amuzant, colorat si educativ (i-am explicat cum se amesteca intre ele culorile, am numarat cate forme geometrice am format cu modelul nostru de sfoara etc. ).

Pentru aceasta activitate am avut nevoie de :

- sfoara
- un snur de piele
- vopsea pentru textile, achizitionata de la http://www.artistique.ro/
- 2 pensule
- o coala de hartie
- banda adeziva tip Scotch
- foarfeca
- cutia cu betisoare de urechi
- o sacosa bumbac 100 %, culoarea natur, achizitionata de la http://www.magazinuldetricouri.ro/






    Prima data am ambalat cutia cu betisoare, in coala alba, am lipit cu banda adeziva si apoi am facut un model cu sfoara si snur de piele, dupa cum am vrut. Fiecare poate alege ce model doreste. 





Urmatorul pas, a fost colorarea sforii si a snurului. Noi am ales culorile turcoaz si roz. Am facut o fotografie cu codul culorilor, in cazul in care doriti sa le achizitionati


Colorarea a fost un proces de meticulozitate si incercarea de a nu depasi sfoara sau snurul.
 Pe aproape, cu mici exceptii, dupa cum se poate vedea si in poze :)) 



Apoi am imprimat totul pe sacosa. exact ca o "stampila", cum ii place lui Vlad sa spuna. 
A trebuit ca dupa fiecare stampilare sa coloram din nou sfoara.




Dupa ce am terminat de imprimat, am lasat-o deoparte, sa se usuce vopseaua, apoi am intors-o pe cealalta parte, si am calcat-o pentru a fixa culoarea. Apoi o pot spala, fara probleme, la 30 si chiar 40 de grade.

Rezultatul este tare reusit. O traista unica, pe care o voi purta cu drag, pe care o pot asorta usor si cel mai important, Vlad s-a distrat.




Astept parerile si/sau pozele cu creatiile voastre.

Ma bucur sa va cunosc, mamici!
Eu sunt, Andreea, mama lui Vlad. :) 






2 comentarii:

  1. super ingienuos!!spor la treaba amandurora si astept si alte idei...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim ! :) Cu siguranta, idei si noile postari nu vor intarzia sa apara ! Keep in touch !

    RăspundețiȘtergere