Powered By Blogger

joi, 14 mai 2015

Chemistry time


  Dragi mamici, am pentru voi si micutii vostri curiosi, o activitate grozava. Eu si Vlad ne-am distrat si uimit de aceasta, pe el nu l-am auzit niciodata spunand de atatea ori "wooow", iar mie mi-a facut placere sa ii arat, sa ii vad reactia si sa ma bucur alaturi de el, de acest experiment.  Iata de ce am avut nevoie:

3 pahare (puteti folosi si borcane)
3 paie
colorant alimentar
sclipici
10 ml detergent de vase
aproximativ 750 ml otet
3-4 plicuri de bicarbonat de sodiu
o tava (pe care veti aseza paharele de la inceput)


Prima data incarcati paharele, pana la jumatate, cu otet. 



Apoi adaugati in fiecare  pahar cateva picaturi de colorant alimentar. Eu l-am lasat pe Vlad sa puna cam jumatate din sticlutele acelea mici de  25 ml.




Urmatorul "ingredient" al experimentului, este sclipiciul. Cam jumatate de lingurita a pus Vlad, dar voi ii puteti lasa pe copiii vostri sa puna oricat doresc.


Urmeaza detergentul de vase. Doar cateva picaturi, nu multe. Dupa ce l-ati adaugat, amestecati. 


In momentul acesta, pregatirea paharelor s-a incheiat. Urmeaza "magia" ! 😊


I-am spus lui Vlad sa ia in lingura bicarbonat se sodiu si sa il adauge in pahare. A urmat un moment de cateva secunde in care el a pus in fiecare pahar bicarbonatul, iar eu ma amuzam de cat de des aud "wooow" . Amestecati apoi in pahare, pentru ca tot acest efect de "lava" sa se amplifice.

Nu cred ca are rost sa va povestesc mai mult de atat. A fost foarte incantat, uimit, bucuros si ma bucur tare mult ca am facut impreuna aceasta activitate. V-o recomand cu drag. Nu este costisitoare, copilul are o ocupatie educativa timp de aproximativ 15 min si nici nu aveti prea mult de curatat dupa. Sau da. Depinde de cat de mult bicarbonat puneti :))

Distractie placuta, colorata si sclipicioasa!









Ma bucur sa va cunosc, mamici !
Eu sunt Andreea, mamica lui Vlad ! 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu