Powered By Blogger

luni, 11 mai 2015

Altfel de pictura

        Se pare ca postarea anterioara, in care v-am aratat cum am spart noi gheata in cautare de jucarii, a fost pe placul mamicilor si a fost distribuita pe Facebook, de multe dintre voi. Va multumesc pentru aprecieri si va promit ca voi continua sa vin cu idei noi de joaca pentru voi si micutii vostri.

        Astazi va propun sa adaugati la " to do list" cu micutul vostru urmatoarea activitate.

PICTURA ALTFEL. Aveti nevoie de:

- o tava
- acuarele, guase sau tempera
- pensula
- hartie alba ( eu am folosit coli A4)



   Si de data aceasta, pozele vorbesc de la sine.
   Vlad a inceput sa picteze pe tava, intinzand culori peste tot, amestecandu-le si uniformizandu-le.




         Apoi a inceput sa deseneze cu degetul. A facut o spirala si a numit-o "melc"  :)




       Peste desenul lui de pe tava am asezat o coala A4, pe care am presat-o bine sa se imprime cat mai mult si .....voila ! Desenul de pe tava, este acum pe foaie.




       Vlad a fost foarte incantat si am repetat operatiunea de mai multe ori, cu mai multe desene.
M-am distrat si eu mazgalind cateva animalute pe tava, pe care apoi le-am transferat pe foaie. :)
       Va recomand, ( pentru cei care aveti copii un pic mai mari si care au rabdare suficienta) ca dupa ce vopsea s-a uscat pe foaie, sa il lasati pe cel mic sa o detalieze, daca vrea, folosind carioci sau culori cerate .

       Activitatea este una simpla, fara sa fie necesare prea multe lucruri sau fara sa implice costuri mari. Gasiti distractie in pictura un pic diferita decat cea clasica, cu pensula pe foaie, iar cel mic se bucura, in primul rand, pentru ca poate picta cu degetele si mai apoi este acel "wooow" pe care eu l-am auzit de la Vlad si care mi-a confirmat ca facem exact ce trebuie.

 Spor la murdarit degetele si creat opere de arta !

                                                            Ma bucur sa va cunosc, mamici !
Eu sunt Andreea, mamica lui Vlad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu